PravilnikПравилник о условима за стицање звања овлашћени интерни ревизор
 
PravilnikОдлука о формирању радне групе
 
PravilnikПрограм обуке за стицање звања овлашћени интерни ревизор
 
PravilnikОдлука о структури испита за стицање звања овлашћени интерни ревизор
 
PravilnikОдлука о цијени инструктивне наставе, накнади зa полагање испита и накнади за издавањe сертификата Овлашћеног интерног ревизора
 
PravilnikДопуна одлуке о цијени инструктивне наставе, накнади зa полагање испита и накнади за издавањe сертификата Овлашћеног интерног ревизора

Поштовани,

Clanska kartaЧланом Удружења интерних ревизора може постати свако физичко и правно лице, којe прихвата Статут  и правила рада Удружења. Чланом Удружења се постаје уписом у регистар чланова Удружења након попуњавања Пријаве за чланство. Чланови Удружења могу бити с различитим статусом и обавезама: пуноправни чланови, придружени чланови и чланови студенти.

  • Пуноправни чланови Удружења могу бити физичка лица која имају серификат о оспособљености за обављање послова интерног ревизора и правна лица која потпишу споразум са овим Удружењем.
  • Придружени чланови могу бити физичка луица која имају факултет (VII степен).
  • Чланови студенти могу бити редовни студенти факултета (VII степен).

 

На основу члана 16. Закона о удружењима и фондацијама РС (Службени гласник Републике Српске, број:52/01 и 42/05), Скупштина удружења интерних ревизора је на својој сједници одржаној дана 25.02.2010., године донијела Статут који можете прочитати на овој страници.

Удружење интерних ревизора основано је 2008. године као професионална, невладина и непрофитна организација, ради остваривања заједничких струковних интереса интерних ревизора, његових чланова, али и других лица која се баве пословима повезаним са интерном ревизијом.

Основни циљеви и задаци Удружења су сљедећи:

  • развој струке интерне ревизије у Републици Српској;
  • успостављање и одржавање стандарда за професионалну праксу интерне ревизије и стандарда за оцјењивање квалитете организација интерне ревизије;
  • професионални развој и сертификовање интерних ревизора;
  • приређивање стручних сусрета чланова како би се упознали са праксом интерне ревизије и њезином егзистирању у различтим државама у свијету;
  • промовисање интерних ревизора који могу помоћи у развоју струке;
  • промовисање професионалне праксе интерне ревизије свим заинтересованих странама (нпр. надзорном одбору, управама, менаџменту, одборима за ревизију, стручним тијелима и сл.);
  • истраживање, ширење и промовисање знања и информација о интерној ревизији, интерним контролама, саставу интерних контрола и повезаним темама;
  • упознавање и информисање члановима о кодексу професионане етике интерних ревизора, стандарда интерне ревизије, смјерница, информација, знања, искустава;
  • повезивање удружења и одржавање односа са осталим сличним удружењима у Републици и шире у циљу размјењивања знања, информација и искустава о интерној ревизији;
  • укључивање у рад удружења што већег броја чланова и одржавање одговарајућег нивао струка, континуитета рада и развоја удружења;
  • одговарајућа комуникација удружења са члановима у циљу осигурања одговора на потребе чланова;
  • осигуравања финансијске стабилности и техничких услова за рад Удружења.

Дјелатност Удружења повезана је с циљевима и задацима:

  • oдржавања међународно одобреног програма едукације за интерне ревизоре,
  • организовање едукације за интерне ревизоре путем пружања квалитетних, приступачних програма стручног усавршавања за потребе садашње и надолазеће потребе чланства и струке,
  • Удружење за своје потребе може организовати посебну организацију за пружање едукације и организовање различитих облика стручног усавршавања,
  • сарадња с другим стручним организацијама у пружању програма стручног усавршавања,
  • јачање сарадње са сродним стручним организацијама у Републици Српској, БиХ и у окружењу,
  • креирање и дистрибуирање едукацијског материјала на различитим медијима за континуирану едукацију наших чланова и струке, у складу са Законом.
  • потпомагањем средњих школа и факултета у развоју колегија интерне ревизије,
  • развијање програма међународне сарадње те укључивање у рад стручних удружења у Европи и свијету,
  • издавање књига и часописа, из подручја интерне ревизије и сродних стручних дисциплина, у циљу промовисања статутарних циљева,
  • информисање јавности о свом раду;
  • процјена и ревизија пројеката, вриједности инвестиција, имовине и основних средстава и процјена вриједности правних лица у поступку статусних промјена, продаје и сл. 

 

Чланови Управног одбора Удружења:

Проф. др Новак Кондић;    Проф. др Драган Микеревић;   Драган Веселиновић, дипл. ек.

 

Предсједник удружења:

Синиша Мутић, дипл. ек.

It's easy to get started creating your website. Knowing some of the basics will help.

What is a Content Management System?

A content management system is software that allows you to create and manage webpages easily by separating the creation of your content from the mechanics required to present it on the web.

In this site, the content is stored in a database. The look and feel are created by a template. Joomla! brings together the template and your content to create web pages.

Logging in

To login to your site use the user name and password that were created as part of the installation process. Once logged-in you will be able to create and edit articles and modify some settings.

Creating an article

Once you are logged-in, a new menu will be visible. To create a new article, click on the "Submit Article" link on that menu.

The new article interface gives you a lot of options, but all you need to do is add a title and put something in the content area. To make it easy to find, set the state to published.

You can edit an existing article by clicking on the edit icon (this only displays to users who have the right to edit).

Template, site settings, and modules

The look and feel of your site is controlled by a template. You can change the site name, background colour, highlights colour and more by editing the template settings. Click the "Template Settings" in the user menu.

The boxes around the main content of the site are called modules. You can modify modules on the current page by moving your cursor to the module and clicking the edit link. Always be sure to save and close any module you edit.

You can change some site settings such as the site name and description by clicking on the "Site Settings" link.

More advanced options for templates, site settings, modules, and more are available in the site administrator.

Site and Administrator

Your site actually has two separate sites. The site (also called the front end) is what visitors to your site will see. The administrator (also called the back end) is only used by people managing your site. You can access the administrator by clicking the "Site Administrator" link on the "User Menu" menu (visible once you login) or by adding /administrator to the end of your domain name. The same user name and password are used for both sites.

Learn more

There is much more to learn about how to use Joomla! to create the website you envision. You can learn much more at the Joomla! documentation site and on the Joomla! forums.