О Б А В Ј Е Ш Т Е Њ Е

Поштоване колегице и колеге,

У нади да сте доброг здравља, желимо да вас позовемо на семинар на теме:

I) Регистри ризика и risk assesment  - процјена ризика у условима COVID-19
II) Израда стратешког и годишнјег плана интерне ревизије заснованог на објективној процјени ризика у условима COVID-19

Семинар се одржава у Граду Сунца Требиње, дана, 01.10.2021. године (петак).

Пријављивање за семинар се врши искључиво електронским путем попуњавањем обрасца којем можете приступити користећи линк који се налази у обавјештењу и то тако што ћете кликнути на линк или прекопирати линк у веб претраживач који користите.

Рок за пријаву на семинар је 28.09.2021. године.

ОБАВЈЕШТЕЊЕ О СЕМИНАРУ

Напомена: Постоји могућност организације излета са туристичим водичем у Котор и Будву, Црна Гора, у зависности од броја заинтересованих учесника и епидемиолошке ситуације. Полазак је планиран истог дана након одржаних предавања, а повратак у Требиње у вечерњим часовима. Цијена излета је 15,00 КМ, а уплаћује се уз котизацију.  Уколико сте заинтересовани за поменути излет, молимо да се изјасните о томе приликом онлине пријаве на овај семинар.

За све додатне информације стојимо Вам на располагању.

О Б А В Ј Е Ш Т Е Њ Е

 

У нади да сте доброг здравља, желимо да вас позовемо на семинар на тему: ИНТЕРНИ РЕВИЗОРИ И ПРЕВАРЕ – примјена апликативних софтверских рјешења“. Овај семинар се заснива на аудио/видео презентацији гдје ће интерни ревизори имати прилику да стекну знање о преварама и врстама превара, процесу и техникама откривања превара, као и вјештине у погледу употребе ревизорских алата за идентификовања превара и преузму радни материјал у електронској форми.
Предавања и радни материјал ће припремити др Кристина Мијић, доцент на предмету: „Ревизија компјутерских информационих система“, Департман за финансије, банкарство, рачуноводство и ревизију, Економски факултет у Суботици, Универзитет у Новом Саду, а садржај видео предавања и радни материјал биће доступан од 22. до 29. јуна 2021. године.
Пријављивање за семинар се врши искључиво електронским путем попуњавањем обрасца који се налази у обавјештењу. Рок за пријаву на семинар и уплату котизације је 18.06.2021. године.

ДЕТАЉНИЈЕ ОБАВЈЕШТЕЊЕ

За све додатне информације стојимо Вам на располагању.

О Б А В Ј Е Ш Т Е Њ Е

Поштоване колегице и колеге,

У нади да сте доброг здравља, желимо да вас позовемо на вебинар на којем ћемо обрадити сљедећу тему: „Извјештавање о резултатима ангажмана функције интерне ревизије“. Оnline предавања (уживо) ће одржати мр Невенка Петровић дана, 07.12.2020. године, са почетком у 10 часова.Предавања трају два сата с тим да ћемо направити једну паузу у трајању од 10 минута.
Пријављивање за wебинар се врши искључиво електронским путем попуњавањем обрасца којем можете приступити користећи линк који се налази у обавјештењу и то тако што ћете кликнути на линк или прекопирати линк у веб претраживач који користите. Рок за пријаву на wебинар и уплату котизације је 03.12.2020. године.

ПРЕУЗМИ ОБАВЈЕШТЕЊЕ

Технички услови за учешће: Да би сте учествовали на wебинару неопходно је да посједујете рачунар, звучнике, стабилну интернет везу, инсталирану Cisco Webex Desktop апликацију на вашем рачунару и да се пријавите за учешће на wебинару. Учесницима wебинара биће омогућено да поставе питања предавачима користећи аудио везу, видео везу или поруком (Chat). Посједовање камере и микрофона није обавезно, осим уколико желите да се укључите у аудио/видео пренос уживо приликом постављања вашег питања.

 _________________________________________________________________________________

O Б А В Ј Е Ш Т Е Њ Е

 

Удружење интерних ревизора организује два вебинара који ће се одржати дана, 07. априла 2021. године и 14. априла 2021. године.
У зависности од Вашег интересовања и обавеза по основу континуиране професионалне едукације имате могућност да се пријавите на један или оба вебинара.

Вебинар I који ће се одржати дана, 07.04.2021. године на тему "Активности интерне ревизије код успостављања механизма процјене вриједности колатерала, намијењен је сљедећим групама учесника:
- Овлашћени интерни ревизори у банкама
- Овлашћени интерни ревизори - екстерни оцјенитељи квалитета интерне ревизије
- Овлашћени процјењивачи,
- Риск менаџери (одобравање кредитног ризика, управљање колатералом) и кредитни аналитичари
- Остала заинтересована лица

 

Вебинар II који ће се одржати дана, 14.04.2021. године на теме "Ревизија планирања буџета" и "Доношење и примјена програма обезбјеђења и унапређења квалитета интерне ревизије", намијењен је сљедећим групама учесника:
- Овлашћени интерни ревизори
- Овлашћени интерни ревизори у јавном сектору
- Овлашћени интерни ревизори - екстерни оцјенитељи квалитета интерне ревизије
- Остала заинтересована лица

Програм и пријаву на предметне вебинаре можете погледати и преузети испод:

ВЕБИНАР I                                               ВЕБИНАР II

 

О Б А В Ј Е Ш Т Е Њ Е

 
seminar 1Савез рачуновођа и ревизора Републике Српске и Удружење интерних ревизора организују Специјалистичку обуку за стицање сертификата о оспособљености за обављање послова екстерне оцјене квалитета интерне ревизије. Котизација за чланове УИР и СРРРС износи 495,00КМ, а за остале заинтересоване кандидате износи 745,00КМ. Уплата се врши искључиво на жиро рачун Удружења интерних ревизора код Аддико банке број: 552-022-00023116-59. Рок за пријаву је 30.11.2019. године. Обука се признаје као програм специјалистичке континуиране професионалне едукације код Савеза рачуновођа и ревизора Републике Српске у трајању од 5 часова. 
Програм и пријаву за наведену обуку можете преузети овдје.